3 nagrody IAC Awards 2020 dla kampanii zrealizowanych przez On Board Think Kong

W tegorocznej edycji konkursu IAC Awards jury nagrodziło dwie kampanie, za których realizację odpowiadała agencja On Board Think Kong. Kampania dla L’Oréal Polska prowadzona w ramach projektu „For Women in Science” zdobyła statuetkę „Best Science Integrated Ad Campaign”. Kampania dla NN Investment Partners zwyciężyła w 2 kategoriach: „Best Financial Services Online Campaign” i „Best Investment Online Campaign”.

„For Women in Science” to projekt, który wspiera i promuje osiągnięcia naukowe utalentowanych kobiet naukowczyń i promuje różnorodność w nauce. Druga z nagrodzonych kampanii, realizowana dla NN Investment Partners, angażowała influencerów w edukację na temat finansów i inwestycji osobistych.

Za realizację działań w ramach kampanii odpowiadały zespoły social media, SEO i PR oraz dział kreacji On Board Think Kong.

Internet Advertising Competition (IAC) Awards (http://www.iacaward.org/iac) to międzynarodowy konkurs branżowy w całości poświęcony reklamie online. Nagrody przyznawane są od 1999 r. przez amerykańską organizację Web Marketing Association, której celem jest ustanawianie wysokich standardów w obszarze marketingu internetowego oraz tworzenia korporacyjnych stron WWW. Misją IAC Awards jest uhonorowanie najlepszych i najciekawszych kampanii reklamowych online.

On Board Think Kong to część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność(Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.