Podpisaliśmy właśnie umowę o współpracy z FatBaby, tworząc wspólny zespół ekspertów łączący kompetencje obu naszych agencji!
Strategiczne partnerstwo agencji i współpraca zespołów Kreacji, Strategii, PR, SEO, SoMe i Content marketingu, bezpośrednio przełoży się na korzyści dla klientów obu agencji związane z dostępem do specjalistów obu zespołów i synergią prowadzonych działań.
FatBaby zapewni naszym klientom dodatkowe wsparcie kreatywne w projektach reklamowych, projektowaniu kampanii reklamowych. Z kolei OBTK zapewni klientom FatBaby wsparcie w realizacji działań z zakresu social media, PR, SEO, content marketing.
„Fajnie się uzupełniamy” – komentuje naszą umowę Cezary Antoń z Fat Baby – „Klientom możemy teraz zaproponować nie tylko wyróżniający koncept, ale też stałą realizację działań opartych o wypracowane idee w kanałach społecznościowych, PR-owo, content marketingowo”.
Wśród klientów połączonego zespołu OBTK + Fat Baby są firmy reprezentujące różne branże. M.in. Hoya Lens, Polpharma, Rossmann, ITAKA, LUXMED, Schindler.
Fat Baby (https://fatbaby.pl) to agencja reklamowa wyznająca zasadę, że „form follows function”, świadczy usługi w zakresie strategii, tworzenia idei komunikacyjnych oraz nadzoru nad realizacją komunikacji w wybranych kanałach dotarcia do grup docelowych B2C oraz B2B, świadczy również usługi w zakresie brandingu/rebrandigu dla Klientów B2C oraz B2B, dowodem na efektywność oraz kreatywność prac Fat Baby sa nagrody EFFiE oraz KTR