Baxter Polska wybiera On Board PR ECCO Network

Baxter Polska

Międzynarodowa Firma medyczna Baxter, obecna na rynku polskim od ponad 20 lat, zleca koordynację działań Public Relations agencji On Board ECCO Network.

Praca agencji dotyczy działań PR prowadzonych w dwóch obszarach terapeutycznych: immunologia i hemofilia. Konsultanci On Board Public Relations są odpowiedzialni za dwa odrębne projekty. Pierwszy z nich obejmuje opracowanie i koordynację akcji edukacyjnej z okazji Światowego Tygodnia Immunologii. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności choroby poprzez szerokie edukowanie społeczeństwa oraz wsparcie pacjentów z rozpoznanym Pierwotnym Niedoborem Odporności. Drugi projekt dotyczy wsparcia organizacji wystawy pt. “Mój Dzień z Hemofilią”, zainicjowanej przez Polskie Stowarzyszenie Chorych na Hemofilię.

Za realizację projektów odpowiada zespół konsultantów z działu Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting, prowadzonego przez Izabelę Sałamachę. Powierzone agencji projekty edukacyjne wpisują się w kompetencje działu w takich obszarach jak: edukacja zdrowotna, współpraca ze środowiskiem medycznym i pacjentów. W przypadku współpracy z firmą Baxter On Board Public Relations nie tylko kontynuuje realizację kampanii, ale także ją rozwija w kolejnym obszarze terapeutycznym. Kooperacja obejmie okres trwania obu projektów.