Międzynarodowa Firma medyczna Baxter, obecna na rynku polskim od ponad 20 lat, zleca koordynację działań Public Relations agencji On Board ECCO Network.
Praca agencji dotyczy działań PR prowadzonych w dwóch obszarach terapeutycznych: immunologia i hemofilia. Konsultanci On Board Public Relations są odpowiedzialni za dwa odrębne projekty. Pierwszy z nich obejmuje opracowanie i koordynację akcji edukacyjnej z okazji Światowego Tygodnia Immunologii. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności choroby poprzez szerokie edukowanie społeczeństwa oraz wsparcie pacjentów z rozpoznanym Pierwotnym Niedoborem Odporności. Drugi projekt dotyczy wsparcia organizacji wystawy pt. “Mój Dzień z Hemofilią”, zainicjowanej przez Polskie Stowarzyszenie Chorych na Hemofilię.
Za realizację projektów odpowiada zespół konsultantów z działu Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting, prowadzonego przez Izabelę Sałamachę. Powierzone agencji projekty edukacyjne wpisują się w kompetencje działu w takich obszarach jak: edukacja zdrowotna, współpraca ze środowiskiem medycznym i pacjentów. W przypadku współpracy z firmą Baxter On Board Public Relations nie tylko kontynuuje realizację kampanii, ale także ją rozwija w kolejnym obszarze terapeutycznym. Kooperacja obejmie okres trwania obu projektów.