On Board Think Kong odpowiada za komunikację MetLife w mediach społecznościowych

MetLife – jeden ze światowych liderów wśród firm ubezpieczeniowych podejmuje współpracę z On Board Think Kong. 

On Board Think Kong będzie odpowiadać za content marketing oraz komunikację MetLife w mediach społecznościowych, w tym głównie na Facebooku. Działania agencji obejmą wsparcie w tworzeniu contentu, promocji produktów ubezpieczeniowych oraz rekrutacji, a także tworzenie materiałów wykorzystywanych w pracy agentów ubezpieczeniowych.

Umowa została podpisana na okres jednego roku – do końca 2019 r., a za jej realizację odpowiedzialny jest zespół agencji ukierunkowany na obsługę mediów społecznościowych oraz działania content marketingowe. Koordynatorem ze strony MetLife jest Julia Shcheblyko.

MetLife

Jedna z największych firm ubezpieczeniowych na świecie, istniejąca od ponad 150 lat. Z jej produktów i usług korzystają klienci w ponad 40 krajach. Lider w Stanach Zjednoczonych, Japonii, Ameryce Łacińskiej, Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie. MetLife zajmuje miejsce w pierwszej 50. Firm w rankingu FORTUNE 500. W Polsce firma obecna jest od 1990 r. Oferuje ubezpieczenia na życie, w tym wypadkowe i zdrowotne, produkty emerytalne i fundusze inwestycyjne.