Coca-Cola Journey przez kolejny rok z agencją Think Kong

Coca-Cola Poland Services, lider rynku napojów bezalkoholowych w Polsce, przedłuża współpracę z agencją social & content marketing Think Kong dotyczącą prowadzenia polskiej edycji serwisu Coca-Cola Journey.

Agencja Think Kong, będąca częścią Grupy On Board Think Kong, była odpowiedzialna za przygotowanie i start polskiej edycji globalnego serwisu Coca-Cola Journey (cocacola.com.pl) oraz koordynację i rozwój serwisu przez ostatni rok. Współpraca została przedłużona do końca 2017 r.  Do zadań zespołu Think Kong będzie należeć prowadzenie serwisu, w tym planowanie i przygotowywanie treści, a także ich optymalizacja SEO, przygotowanie materiałów ilustracyjnych oraz treści do kanałów social media promujących wybrane artykuły.

Coca Cola Journey to element szerszej strategii obecności firmy Coca-Cola w Internecie. Serwis daje ogromne możliwości komunikacji naszych projektów, przedsięwzięć. Wykorzystujemy Journey do przekazywania wiadomości i historii związanych z firmą, wspierając tym samym działania z zakresu corporate storytelling – komentuje Anna Solarek, dyrektor Coca-Cola ds. komunikacji i  public affairs odpowiedzialna za Polskę i rynki bałtyckie.