Pierwsza polska agencja w Content Marketing Association

On Board Think Kong dołączyła, jako pierwsza agencja z Polski,  do grona wiodących europejskich agencji content marketingowych zrzeszonych w CMA (Content Marketing Association). Brytyjska organizacja od 1993 r. wspiera rozwój branży content marketingowej na świecie.

Content Marketing Association (CMA) jest jedną z najważniejszych organizacji zajmujących się tematyką content marketing. Celem stowarzyszenia jest promowanie wykorzystywania treści jako skutecznego narzędzia marketingowego. CMA wspiera zrzeszone agencje w rozwijaniu kompetencji, jest też organizatorem międzynarodowego konkursu, w którym wyróżnia najlepsze kampanie content marketingowe. Organizacja zrzesza blisko 80 agencji content marketingowych z całego świata, w tym od maja, również
z Polski.

– Cieszę się, że jako jedyna agencja z Polski zostaliśmy przyjęci do CMA. To konkretne korzyści także dla naszych klientów. Zyskujemy dostęp do danych o najskuteczniejszych projektach z całego świata, mamy też możliwość uczestnictwa w inicjatywach organizowanych przez Content Marketing Association oraz współpracy z innymi zespołami, które możemy angażować do międzynarodowych projektów– komentuje Norbert Kilen, dyrektor ds. Strategii On Board Think Kong. 

On Board Think Kong od kilku lat realizuje kampanie content marketingowe dla takich firm jak: Coca-Cola, NN Investment Partners, ZT Kruszwica. Ostatnim sukcesem agencji było otrzymanie nagrody IAC Awards 2018 za kampanię „Finanse po godzinach” realizowaną we współpracy z NN Investments Partners.

On Board Think Kong łączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu i CSR. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards).