On Board Think Kong wspiera wejście Flaconi na polski rynek e-commerce

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Flaconi, międzynarodowym sklepem online oferującym markowe kosmetyki na rynku w Niemczech i Austrii, a od niedawna również w Polsce. OBTK odpowiada za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, a także za działania content marketingowe.

On Board Think Kong jest odpowiedzialny za opracowanie strategii, tworzenie treści na stronę internetową sklepu i działania content marketingowe, a także obsługę polskiego profilu Flaconi na Facebooku i Instagramie. Celem podjętych kroków jest wsparcie social mediowe wejścia nowego podmiotu na polski rynek e-commerce i handlu kosmetykami online. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu.

W działania agencji zaangażowany jest zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w komunikacji w mediach społecznościowych oraz content marketingu, kierowany przez Martę Borucką.

Flaconi

Online Beauty Destination Flaconi to międzynarodowy sklep internetowy klasy premium, obecny na rynku w Niemczech i Austrii, a od 2019 roku również w Polsce. Strona www.flaconi.pl oferuje klientom ponad 500 marek kosmetycznych i ponad 15 000 produktów, m.in. perfum, produktów pielęgnacyjnych, kosmetyków do makijażu, pielęgnacji włosów, jak również kosmetyków i akcesoriów naturalnych. W skład oferty platformy wchodzą ekskluzywne marki z segmentu premium, takie jak Lancôme, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier; znane marki niszowe, takie jak Berdoues, jak również lokalni bohaterowie (Inglot) czy kosmetyki pod marką własną Flaconi.