On Board Think Kong wzmacnia dział SEM. „Odpowiedź na potrzeby klientów”

On Board Think Kong wzmacnia dział SEM. „Odpowiedź na potrzeby klientów” (Mateusz Domachowski)

– Nasi klienci coraz częściej decydują się na wsparcie komunikacji działaniami SEM – mówi Norbert Kilen, partner w On Board Think Kong. Do działu SEM agencji na początku tego roku dołączył kolejny specjalista – Mateusz Domachowski. Wcześniej współpracował z Audience Network.

– Marketing w wyszukiwarkach internetowych od dłuższego czasu jest jednym z kluczowych elementów wspierających zintegrowaną komunikację: content marketingową, social mediową, SEO i PR. Tego typu kampanie są bardzo skuteczne zarówno pod względem wyników sprzedażowych, jak i pozyskiwania leadów. Cieszę się, że możemy poinformować o kolejnym wzmocnieniu zespołu odpowiedzialnego właśnie za ten segment – dodaje Norbert Kilen z OBTK.

Mateusz Domachowski jako SEM Specialist w OBTK odpowiada za prowadzenie kampanii marketingowych w wyszukiwarkach internetowych dla klientów oraz za opracowanie strategii i planów realizacji celów sprzedażowych marek. Dodatkowo, wspiera dział SEO w jego działaniach. Swoje doświadczenie zdobywał w Audience Network jako SEM/PPC Specialist. Studiował na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.

On Board Think Kong

Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.