Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Continental Opony Polska, lokalnym oddziałem globalnego koncernu. Continental to wiodący producent opon i dostawca oryginalnego wyposażenia dla branży motoryzacyjnej. OBTK zajmuje się prowadzeniem komunikacji firmy w serwisie LinkedIn.
On Board Think Kong odpowiada za opracowanie strategii, tworzenie treści, szkolenia i aktywacje marki Continental na LinkedIn w Polsce. Celem realizowanych prac jest wsparcie działań sprzedażowych i wizerunkowych firmy.
W działania agencji zaangażowany jest zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w komunikacji w mediach społecznościowych. – Jesteśmy przekonani, że komunikacja na LinkedIn, szczególnie w obszarze B2B może przynosić wymierne efekty. LinkedIn jest środowiskiem wciąż niedocenianym, często niesłusznie pomijanym w planach social mediowych wielu firm. Tym bardziej cieszymy się z możliwości udziału w projekcie i współpracy z Continental Polska w tym obszarze – mówi Norbert Kilen, partner w OBTK.
On Board Think Kong
Agencja On Board Think Kong to część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

Agencja OBTK zajmuje się łączeniem czterech dziedzin marketingu: Public Relations, Social Media, Content Marketing i SEO.