ECCO Network z nowym partnerem w Dubaju

Photo by Christoph Schulz on Unsplash

Do globalnej sieci niezależnych agencji public relations Ecco Network, której polskim przedstawicielem jest agencja On Board Think Kong dołącza dubajska Shamal. Agencja zapewni wsparcie i doradztwo dla marek wchodzących do Zjednoczonych Emiratów Arabskich i rynków z rejonu Zatoki Perskiej.

ECCO zrzesza 32 niezależne, zarządzane przez właścicieli agencje w ponad 40 krajach na całym świecie oferując swoje usługi na kluczowych rynkach globalnych. – Strategiczna lokalizacja Shamal w Dubaju, który jest handlowym i medialnym centrum regionu Zatoki Perskiej, jest idealna, szczególnie dla naszych członków, których klienci są zainteresowani wejściem na dynamiczne rynki wschodzące – mówi Christian Kollman, prezes ECCO Network.

Rozszerzając nasz zasięg na Zatokę Perską, możemy oferować nowe możliwości biznesowe każdej agencji w sieci. Obecne czasy również temu sprzyjają, wiele firm szuka nowych rynków, szczególnie w związku z trwającymi napięciami handlowymi USA z Chinami, Francją, Niemcami i resztą UE, nie wspominając już o potencjalnych reperkusjach, jakie może spowodować Brexit – dodaje Kollman.

Shamal Communications

Założona w 2004 roku przez Stevena Jonesa i Nathalie Visele agencja Shamal to butikowa agencja, która pracuje dla klientów z branż hotelarskiej i turystycznej, nieruchomości, farmaceutyków, zarządzania obiektami, rekreacji, handlu detalicznego, energii i zrównoważonego rozwoju. – Oczywiście przed podjęciem decyzji o dołączeniu do ECCO Network przyglądaliśmy się innym sieciom, ale wizja i misja ECCO są spójne z naszą filozofią i wyobrażeniem, jak powinna działać globalna sieć PR – mówi James Lakie, dyrektor generalny Shamal Communications.

Dołączenie do dużej organizacji o doskonałej reputacji zapewni naszym klientom bezpośrednie wsparcie na niektórych z największych i najbardziej różnorodnych rynków na całym świecie, pomagając im poprawić rozpoznawalność marki i reputację za granicą – dodaje Lakie. ECCO organizuje dla swoich partnerów regularne szkolenia, a także dwie międzynarodowe konferencje rocznie.

Dzięki temu będziemy na bieżąco z najnowszymi trendami w branży i najlepszymi międzynarodowymi praktykami. Dodatkowo będziemy mogli nawiązywać kontakty z naszymi współpracownikami z całego świata, identyfikując możliwości rynkowe – tłumaczy James Lakie.

On Board Think Kong

Cieszymy się mogąc powitać w sieci kolejnego partnera, dzięki któremu będziemy mogli wesprzeć działania naszych klientów na kolejnych rynkach – mówi Norbert Ofmański, partner w agencji OBTK.

On Board Think Kong to część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.