Grupa On Board Think Kong wzmacnia kompetencje w obszarze Content Marketingu

Przemysław Matyjaszczyk

W styczniu br. do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączył Przemysław Matyjaszczyk, obejmując stanowisko Strategy Managera.

Przemysław Matyjaszczyk odpowiedzialny będzie za rozwój oferty Grupy oraz wsparcie projektów dla dotychczasowych klientów On Board Think Kong. Działania Matyjaszczyka skoncentrowane będą przede wszystkim na rozwoju oferty Grupy w obszarze Content Marketingu i SEO w ścisłej współpracy z zespołem SEOContent Marketing Think Kong kierowanym przez Andrzeja Zasowskiego.

Matyjaszczyk jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Z branżą internetową związany jest od 9 lat.

Wcześniej związany był z Gazeta.pl (Agora S.A.), gdzie pracował na stanowisku m.in. kierownika sprzedaży. Kierował również Agencją Marketingu w Wyszukiwarkach SearchLab (Agora S.A.), w której odpowiedzialny był za rozwój polityki produktowo-sprzedażowej. Pełnił również stanowisko E-commerce Managera w Groupe SEB Polska, gdzie odpowiadał za strategię widoczności w sklepach internetowych w Polsce, takich marek jak Tefal, Rowenta, Krups i Moulinex. Przez 2,5 roku pracował w Agencji Whites m.in. na stanowisku Sales Directora. W ostatnim czasie pełnił funkcję Sales Directora w 4screens.net.