IAC Awards nagradza dwie kampanie On Board Think Kong

Best Social Media Campaign

W tegorocznej edycji konkursu IAC Awards jury nagrodziło dwie kampanie, w których realizację była zaangażowana agencja On Board Think Kong. Kampania „Najpozytywniejsza praca świata” dla drukarni internetowej Chroma zdobyła tytuł „Best Social Media Campaign” w dwóch kategoriach (Usługi profesjonalne i Druk). Kampania „Chcę to przeżyć” realizowana dla firmy KatalogMarzen.pl zdobyła nagrodę „Best Social Media Campaign” w kategorii Leisure.

Za realizację działań w ramach obydwu kampanii odpowiadał zespół social media i PR oraz dział kreacji On Board Think Kong. W przygotowanie nagrodzonej wcześniej m.in. w konkursie Złote Spinacze kampanii „Najpozytywniejsza praca świata” oprócz On Board Think Kong był też zaangażowany team kreatywny #BergerChojnacki. Zakres odpowiedzialności agencji w obu projektach obejmował m.in. działania reklamowe w social media i influencer marketing.

Internet Advertising Competition (IAC) Awards (http://www.iacaward.org/iac/) to międzynarodowy konkurs branżowy w całości poświęcony reklamie online. Nagrody przyznawane są od 1999 r. przez amerykańską organizację Web Marketing Association, której celem jest ustanawianie wysokich standardów w obszarze marketingu internetowego oraz tworzenia korporacyjnych stron WWW. Misją IAC Awards jest uhonorowanie najlepszych i najciekawszych kampanii reklamowych online.