Nagroda Bronze Stevie Awards 2018 dla projektu „Finanse po godzinach”!

Nagroda Bronze Stevie Awards 2018 dla projektu „Finanse po godzinach”!

Kampania „Finanse po godzinach” realizowana przez NN Investment Partners we współpracy z zespołem On Board Think Kong została nagrodzona w kategorii Marketing Campaign of the Year.

Jurorzy wysoko ocenili kampanię „Finanse po godzinach“ w kategorii produktów i usług finansowych. Całoroczne działania, których osią był firmowy blog edukacyjny i SEO pomogły NN Investment Partners dotrzeć do młodych osób zainteresowanych inwestycjami oraz zwiększyły widoczność firmy w wynikach wyszukiwania Google. Wynikiem kampanii był 25 procentowy wzrost liczby rejestrów funduszy inwestycyjnych zakładanych przez gości trafiających na stronę firmy z organicznych wyników wyszukiwania. Kampania zawierała tworzenie contentu, moderację bloga firmowego, współpracę z influencerami i działania SEO.

Za koordynację nagrodzonej kampanii po stronie NN Investment Partners odpowiadali Tomasz Smal i Tomasz Pietrzak z zespołu marketingowego kierowanego przez Magdalenę Markowską. Ze strony zespołu SEO agencji On Board Think Kong za realizację działań odpowiadali Andrzej Zasowski i Maciej Jacewicz ta Serhii Demydenko.

Nagrody Stevie Awards to międzynarodowe wyróżnienie dla firm i ludzi biznesu. Przyznawane od ponad 16 lat statuetki cieszą się niesłabnącą popularnością, a jury musi wybrać zwycięzców z ponad 10 000 zgłoszeń każdego roku. Obecnie istnieje 7 głównych programów, w ramach których można dostać nagrodę Stevie. Są to m.in. The International Business Awards, The Asia-Pacific Stevie Awards, czy The Stevie Awards for Great Employers. Gala finałowa odbędzie się w Londynie 20 października.