Kampania „Finanse po godzinach” realizowana przez NN Investment Partners we współpracy z zespołem On Board Think Kong została nagrodzona w kategorii Marketing Campaign of the Year.
Jurorzy wysoko ocenili kampanię „Finanse po godzinach“ w kategorii produktów i usług finansowych. Całoroczne działania, których osią był firmowy blog edukacyjny i SEO pomogły NN Investment Partners dotrzeć do młodych osób zainteresowanych inwestycjami oraz zwiększyły widoczność firmy w wynikach wyszukiwania Google. Wynikiem kampanii był 25 procentowy wzrost liczby rejestrów funduszy inwestycyjnych zakładanych przez gości trafiających na stronę firmy z organicznych wyników wyszukiwania. Kampania zawierała tworzenie contentu, moderację bloga firmowego, współpracę z influencerami i działania SEO.
Za koordynację nagrodzonej kampanii po stronie NN Investment Partners odpowiadali Tomasz Smal i Tomasz Pietrzak z zespołu marketingowego kierowanego przez Magdalenę Markowską. Ze strony zespołu SEO agencji On Board Think Kong za realizację działań odpowiadali Andrzej Zasowski i Maciej Jacewicz ta Serhii Demydenko.
Nagrody Stevie Awards to międzynarodowe wyróżnienie dla firm i ludzi biznesu. Przyznawane od ponad 16 lat statuetki cieszą się niesłabnącą popularnością, a jury musi wybrać zwycięzców z ponad 10 000 zgłoszeń każdego roku. Obecnie istnieje 7 głównych programów, w ramach których można dostać nagrodę Stevie. Są to m.in. The International Business Awards, The Asia-Pacific Stevie Awards, czy The Stevie Awards for Great Employers. Gala finałowa odbędzie się w Londynie 20 października.