Poszukujemy fajnej, rzetelnej osoby, która mogłaby dołączyć do naszego zespołu. Jeśli czujesz, że sprawdzisz się w tej roli, daj znać, porozmawiajmy!
Co Cię charakteryzuje?
- rok doświadczenia w obsłudze klienta po stronie agencji marketingowej/ digital/ PR;
- szeroka wiedza na temat social media i komunikacji w digitalu;
- samodzielność, dokładność i terminowość;
- umiejętność pracy zgodnie z założeniami projektu;
- kreatywność, poszukiwanie nowych rozwiązań i narzędzi;
- zdolności analityczne oraz znajomość narzędzi do mierzenia efektywności działań w social media;
- znajomość narzędzi analitycznych social media oraz menadżera reklam FB;
- bardzo dobra (w mowie i piśmie) znajomość języka angielskiego.
Co będziesz dla nas robił?
- wspomagał obsługę kanałów social media międzynarodowych marek;
- współpracował z działem content design i kreacji;
- wspierał zespół w zakresie tworzenia strategii komunikacji dla stałych i nowych klientów;
- realizował i nadzorował realizację aktywacji, konkursów, akcji z influencerami;
- czuwał nad jakością treści i obsługi kanałów social media naszych klientów.
Co oferujemy w zamian?
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
- ciekawa praca nad projektami dla znanych marek;
- możliwość rozwoju również w kierunku content marketingu i SEO;
- prywatna opieka medyczna, szkolenia i owoce w biurze;
- system premiowy;
- atmosfera nie do podrobienia. 🙂
Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV na adres biuro@obtk.pl.