Audyt i wdrożenie wartości korporacyjnych

Przedsiębiorstwa na świecie definiują własną tożsamość zarówno w kontekście konkurencyjności, jak i etyki działań. Narzędziem, które zyskuje coraz większą popularność jest zestaw wartości korporacyjnych, wytyczających drogę działań wizerunkowych, ale też określających kierunek zarządzania czy politykę zarządzania personelem.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Agencja Social Media w Warszawie
Wartości korporacyjne (Corporate Values) pełnią rolę podobną jak wartości marki - powinny stanowić drogowskaz dla wszystkich podejmowanych działań, a ich manifestacją powinna być skorelowana z nimi aktywność firmy. Wykorzystanie wartości to jeden z wiodących trendów w dziedzinie zarządzania, a są one również jednym z najważniejszych instrumentów nowoczesnej komunikacji. Zestaw własnych wartości firmowych (ang. corporate values) wsparty odpowiednią implementacją stanowi istotną pomoc w kształtowaniu pożądanych zachowań pracowników, ich rekrutacji, a także podczas podejmowania strategicznych decyzji dotyczących działań marketingowych. Zarządzanie przez wartości stanowi istotny postęp chociażby w stosunku do zarządzania przez cele i jest trendem, który nabiera coraz większego znaczenia we współczesnym biznesie i nowoczesnej komunikacji.

Realizowane przez nas cele mają różny charakter

Konsultanci OBTK posiadają doświadczenie w zakresie metodologii badawczej jak i procesów wdrożeniowych wartości korporacyjnych. W ramach sieci Ecco International Communications Network konsultanci On Board Think Kong współprowadzą cykliczne badania „Corporate Values Index", które swym zasięgiem obejmują kraje ze wszystkich kontynentów. Badanie „Corporate Values Index" to odpowiedź na pytanie o skalę zastosowania przez biznes wartości jako koncepcji planowania strategii zarządzania i marketingu oraz zmian zachodzących na tym polu w ostatnim czasie. W praktyce wyniki tych badań pozwalają naszym konsultantom w efektywny sposób wspomagać naszych klientów w procesie wdrażania własnych wartości korporacyjnych. Doradzając naszym klientom wskazujemy im obszary kluczowe z punktu widzenia komunikacji, rozwoju ich biznesu. Pomagamy definiować cele i wskazujemy strategię ich osiągnięcia.

Nasze usługi w zakresie audyty i wdrożenia wartości korporacyjnych:

Audyt komunikacji wewnętrznej obejmujący zbadanie jakimi wartościami kierują się pracownicy firmy

Diagnoza komunikacji zewnętrznej firmy z jej otoczeniem biznesowym w kontekście wartości korporacyjnych

Opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej opartej o wartości korporacyjne

Analiza komunikacji zewnętrznej firmy

Values & Strategic Session dla przedstawicieli zarządu oraz kadry menedżerskiej

Opracowanie i realizacja programów społecznych budujących wizerunek firmy w kontekście Societal values

Warsztaty i szkolenia wdrożeniowe dla pracowników

Opracowanie Q&A oraz materiałów edukacyjno - informacyjnych

Nasi Klienci

Nasze Nagrody

3x
EFFIE
AWARDS
2x
CANNES
LIONS
4x
GOLDEN
DRUMS
6x
STEVIE
AWARD
3x
IPRA
GOLDEN
WORLD
AWARD
6x
ZŁOTY
SPINACZ
2x
POWER
OF CONTENT
MARKETING
AWARD
3x
IAC
AWARD
4x
MAGELLAN
AWARD
1x
BEST
CONTENT
MARKETING
AGENCY
Zamów Działania PR u nas



Agencja SMM w Warszawie

OBTK
to twoja agencja Public Relations w Warszawie