“Sharing Beauty with All”, czyli o CSR w Grupie L’Oréal

Pracując dla L’Oréal Polska już od 2015 komunikujemy na temat działań firmy w wielu obszarach. Jednym z nich jest zrównoważony rozwój. Grupa L’Oréal jest doskonałym przykładem firmy, gdzie strategia prowadzenia biznesu utożsamia się ze strategią CSR. Wprowadzony w 2013 roku program „Sharing Beauty with All” (w Polsce „Dzielenie się pięknem ze wszystkimi”) jest zobowiązaniem Grupy L’Oréal w zakresie ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko i zwiększania swoich zobowiązań społecznych oraz socjalnych, które ma zrealizować do 2020 roku. Program ten oparty jest na czterech filarach: zrównoważone innowacje, zrównoważona produkcja, zrównoważony rozwój oraz życie w zgodzie ze zrównoważonym podejściem (zrównoważone wybory), a jego wyniki weryfikowane są co roku przez zespół niezależnych ekspertów. Właśnie teraz ukazał się najnowszy „Progress Report”, w którym możemy śledzić postępy w realizacji postawionych celów: https://sharingbeautywithall.loreal.com/results

Na zachętę do zapoznania się z publikacją dzielimy się znaczącymi informacjami z ubiegłorocznych wyników – w 2017 r. Grupa zmniejszyła poziom emisji dwutlenku węgla w swoich fabrykach i centrach dystrybucyjnych o 73 proc. (w wartościach absolutnych, w porównaniu do poziomu bazowego z 2005 roku) przy globalnym wzroście produkcji o 33 proc., a aż 76 proc. kosmetyków z portfolio L’Oréal wprowadzonych na rynek w 2017 r. ma udoskonalone, bardziej przyjazne środowisku formuły. Gratulujemy Klientowi, trzymamy kciuki za dalsze sukcesy, a Państwu życzymy miłej lektury!