Dzieje się! Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Jesteśmy oficjalnym partnerem konkursu odpowiedzialnym za ocenę stron pod kątem SEO i nagrodę specjalną!
Wielkimi krokami zbliża się finał kolejnej, 11. edycji konkursu na Złotą Stronę Emitenta, w trakcie X Kongresu Relacji Inwestorskich organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych (SEG). Jest to jedno z najważniejszych w Polsce wydarzeń skierowanych do członków zarządów i osób odpowiedzialnych za prowadzenie relacji inwestorskich w spółkach giełdowych.
Podczas tegorocznej edycji Złotej Strony Emitenta spółki giełdowe walczyły również o nagrodę specjalną, przyznawaną za najlepszą optymalizację strony internetowej według standardów SEO. Ocenę pozwalającą na wyłonienie zwycięzców przeprowadził nasz zespół SEO – w tym roku jesteśmy oficjalnym partnerem konkursu.
„Od 11. edycji zmodernizowaliśmy formułę konkursu Złota Strona Emitenta, a spółki oceniane są w dwóch klasyfikacjach: najlepszy serwis IR oraz lider komunikacji online. To wyraz tego, że dziś nie wystarczy mieć w internecie wartościowych treści, ale trzeba też umieć z nimi dotrzeć do inwestorów. Współpraca z On Board Think Kong pozwoli dodatkowo na docenienie spółek także w obszarze właściwego pozycjonowania stron internetowych relacji inwestorskich.” – powiedział Piotr Biernacki, Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.
Uroczysta gala, na której nastąpi wręczenie nagród w konkursie Złota Strona Emitenta, odbędzie się 6 czerwca, podczas X Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG.
Potrzebujesz pomocy z Content Marketingiem?
Zostaw kontakt i zamów bezpłatną konsultację z naszym doradcą.
Konkurs Złota Strona Emitenta
Konkurs na Złotą Stronę Emitenta organizowany jest regularnie od 2007 r. przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Ideą wydarzenia jest zmotywowanie spółek giełdowych do podnoszenia standardów w obszarze internetowej komunikacji z inwestorami. Spółki giełdowe są nagradzane w dwóch klasyfikacjach: „Najlepszy serwis IR oraz „Lider komunikacji online”. Partnerem Konkursu są netPR.pl i On Board Think Kong. Więcej informacji jest dostępnych na www.zse.seg.org.pl