Kampania edukacyjna „Poznaj się na tłuszczach” ze złotą nagrodą w konkursie Power of Content Marketing Awards 2017

Power of Content Marketing Awards

Kampania edukacyjna „Poznaj się na tłuszczach”, realizowana przez Grupę On Board Think Kong dla ZT „Kruszwica”, zdobyła złotą nagrodę w konkursie Power of Content Marketing Awards – Szpalty Roku 2017 w kategorii „Content Marketing – FMCG”.

Szpalty Roku 2017 - Złoto dla grupy OnBoard Think KongNagroda przyznana została za zasięgową edukacyjną kampanię z dobrze dobraną grupą docelową i wyróżniającą się jakość wizualną. „Poznaj się na tłuszczach” to projekt realizowany dla firmy ZT „Kruszwica” przez Grupę On Board Think Kong od listopada 2015 roku.

Nagroda w konkursie „Power of Content Marketing Awards 2017” w kategorii „Content Marketing – FMCG” jest dowodem na to, że wraz z Grupą On Board Think Kong tworzymy wartościowy content, doceniany nie tylko wśród odbiorców kampanii, ale również wśród ekspertów z dziedziny komunikacji komentuje Katarzyna Marczewska-Kula, Group Brand Manager, ZT „Kruszwica”.

Za działania PR dla kampanii odpowiada zespół Healthcare Communication On Board PR, za komunikację na Facebooku, współpracę z influencerami oraz działania SEO i content marketing zespół Thing Kong.

Konkurs „Power of Content Marketing Awards” to 10. edycja konkursu na najlepsze projekty z obszaru content marketing organizowanego przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Agencja OBTK zajmuje się łączeniem czterech dziedzin marketingu: Public Relations, Social Media, Content Marketing i SEO.