Związek Producentów Cukru wybiera agencję On Board Think Kong

Słodka Równowaga - logo

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę ze Związkiem Producentów Cukru w Polsce. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii edukacyjnej. Współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu. 

Kampania będzie realizowana przez okres jednego roku. Celem będzie edukacja w zakresie roli cukru w diecie człowieka i pokazanie, że produkty zawierające cukier mogą być elementem zdrowej i zbilansowanej diety, połączonej z aktywnym trybem życia. Działania agencji obejmą komunikację w mediach społecznościowych, wsparcie w tworzeniu contentu oraz działania media relations. Kampanię zrealizuje zespół On Board Think Kong ukierunkowany na działania w zakresie PR, social media, SEO i content marketingu. 

Związek Producentów Cukru w Polsce

Jedyna organizacja mająca legitymację do reprezentowania wszystkich producentów cukru w Polsce wobec organów władzy krajowej, organizacji europejskich i międzynarodowych oraz wobec mediów. Członkami Związku są spółki polskiego prawa handlowego, operujące w Polsce, do których zalicza się cztery grupy właścicielskie: Krajową Spółkę Cukrową, Pfeifer & Langen Polska, Sudzucker Polska i Nordzucker Polska.