Lewiatan komunikacyjnie z On Board Think Kong

Największa sieć franczyzowa i trzecia co do wielkości sieć handlowa w Polsce – Lewiatan Holding S.A., powierza obsługę public relations agencji On Board Think Kong (OBTK).

Współpraca z agencją OBTK została nawiązana z początkiem roku i ma charakter długofalowy. Obejmuje zakres strategicznego doradztwa public relations i zarządzania reputacją sieci Lewiatan w mediach. Za działania agencji odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej.

 

Sieć handlowa Lewiatan należy nie tylko do jednej z najstarszych i największych w naszym kraju, jest również jedną z najbardziej innowacyjnych w swoich sektorze często jako pierwsza na rynku wprowadzając nowatorskie rozwiązania jak np. projekt sklepu samoobsługowego. Będziemy podkreślać takie projekty prowadząc bieżącą komunikację sieci – mówi Norbert Ofmański, partner agencji OBTK

 

Lewiatan

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących i najbardziej rozpoznawalnych marek franczyzowych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza około 3 200 placówek handlowych. Wśród nich jest 458 supermarketów (powyżej 300m2), ponad 1900 dużych sklepów, blisko 800 placówek średniej wielkości oraz około 30 małych sklepów. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.

W 2018 roku, podczas 11. Kongresu Rynku FMCG, Polska Sieć Handlowa Lewiatan odebrała prestiżowe wyróżnienie za „Najlepszy koncept franczyzowy”. Ponadto, podczas kongresu „Poland & CEE Retail Summit 2018” Lewiatan został uhonorowany nagrodą „Retailer of the Year” przyznawaną przez dostawców. To jednak tylko nieliczne z wyróżnień, jakie w ciągu ćwierćwiecza działalności otrzymała Sieć od swoich Klientów i ekspertów. Wśród najbardziej znaczących tytułów warto także wymienić: „Superbrands”, „Złoty Laur Konsumenta”, „Super Marka”, „Dobry Pracodawca”, „Konsumencki Lider Jakości”, „Top Marka”, a także „Korona Handlu”, „Hermes Handlu” czy „Złoty Orzech”.

On Board Think Kong

Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.