21 sierpnia 2019

CSR, czyli prosta recepta na lepszy świat

Współcześni konsumenci zwracają coraz większą uwagę nie tylko na jakość czy cenę oferowanego produktu, ale także na opinie i poziom zaufania do danej marki. Rośnie także grupa klientów kierująca się w swoich wyborach ekologicznością czy prospołecznością produktu lub usługi....

CZYTAJ WIĘCEJ
20 sierpnia 2019

STADA Poland współpracuje z On Board Think Kong

Zespół PR On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z firmą STADA Poland – częścią koncernu farmaceutycznego STADA AG. Agencja odpowiada w Polsce za komunikację wyników badania oraz raportu firmy „The Future of Your Health”. Zespół PR Agencji On Board Think Kong wspiera...

CZYTAJ WIĘCEJ
19 sierpnia 2019

Dlaczego warto prowadzić kanał marki na YouTube

20 milionów odbiorców miesięcznie, 5 milionów każdego dnia, dotarcie do większości grup docelowych, a w grupie 18-49 zaangażowanie wyższe, niż na jakiejkolwiek innej platformie wideo. Witamy na YouTube, gdzie jakościowe treści łączą się z użytecznościami medium...

CZYTAJ WIĘCEJ
12 sierpnia 2019

On Board Think Kong odpowiada za komunikację marki Brother na kilkunastu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z firmą Brother – światowym dostawcą i producentem drukarek, rozwiązań dla biznesu i domu, w tym urządzeń elektronicznych oraz maszyn do szycia. Do działań agencji należeć będzie zarządzanie kanałami social media marki na kilkunastu...

CZYTAJ WIĘCEJ
31 lipca 2019

Media relations – sztuka budowania relacji

Budowanie relacji z dziennikarzami wbrew pozorom nie jest trudne. Wymaga jednak odpowiedniego przygotowania i właściwego nastawienia. Warto jednak poświęcić czas na ten zakres działań, bo bez dobrych media relations, czyli poprawnych relacji z mediami, trudno jest realizować zamierzone...

CZYTAJ WIĘCEJ
23 lipca 2019

MSD Polska współpracuje z On Board Think Kong

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacji korporacyjnej firmy w kanałach social media. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu. On Board Think Kong odpowiadać będzie za wsparcie w opracowaniu strategii, realizację...

CZYTAJ WIĘCEJ
12 lipca 2019

Padłeś? Powstań! Jak zachować twarz w trakcie kryzysu PR

Kryzys komunikacyjny najmocniej uderza w reputację, która nie raz była mozolnie budowana przez lata. Dlatego tak ważna jest świadomość, że sytuacją kryzysową można zarządzać. Ale zacznijmy od początku. Słowo „kryzys” często wywołuje u osób zajmujących się public relations...

CZYTAJ WIĘCEJ
26 czerwca 2019

PPK – czy zmienią wizerunek pracodawcy?

Od przyszłego tygodnia zaczynają obowiązywać Pracownicze Plany Kapitałowe – powszechny, dobrowolny program oszczędzania na emeryturę. Tymczasem wyniki badania zrealizowanego przez On Board Think Kong pokazują, że zaledwie 17% Polaków postrzega PPK jako benefit wynikający z pracy w...

CZYTAJ WIĘCEJ
25 czerwca 2019

Sto kubków z logo, czyli czym nie jest PR

Public relations jest często wrzucane do jednego worka z marketingiem, copywritingiem, reklamą i promocją. Powoduje to swoiste pomieszanie pojęć, narzędzi i celów. Dowodzą temu nietypowe zlecenia, z którymi w trakcie swojej pracy muszą się zmierzyć PR-owcy np. produkcja kubków z logo...

CZYTAJ WIĘCEJ
10 czerwca 2019

5 kroków w komunikacji PPK do pracowników – jak się przygotować, o czym mówić, czego nie robić?

Za niespełna miesiąc zaczną obowiązywać Pracownicze Pla­ny Kapitałowe – powszechny, dobrowolny program oszczę­dzania na emeryturę. Oznacza to, że od 1 lipca br. 2000 firm, które zatrudniają 250 osób i więcej, rozpocznie wdrażanie PPK. Dla wielu z nich będzie to wyzwanie z kilku...

CZYTAJ WIĘCEJ
6 czerwca 2019

Połączenie agencji On Board PR i Think Kong

Agencje On Board PR i Think Kong integrują ofertę i zaczynają działać pod jedną wspólną marką „ON BOARD THINK KONG” (OBTK). Połączenie obu agencji to konsekwencja pełnej integracji oferty Public Relations, Social Media oraz Content & SEO. Proces trwa już od kilku lat i...

CZYTAJ WIĘCEJ
24 kwietnia 2019

Ponad połowa Polaków woli jednorazową podwyżkę niż wsparcie pracodawcy w oszczędzaniu na emeryturę

Wdrożenie PPK będzie dużym wyzwaniem komunikacyjnym dla firm prowadzących działalność w Polsce. Wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie On Board Think Kong pokazują, że 53% pracujących Polaków wolałoby otrzymać jednorazową podwyżkę niż opłacanie przez pracodawcę składki...

CZYTAJ WIĘCEJ
18 kwietnia 2019

Łukasz Tomaszewski w On Board Think Kong

Do zespołu On Board Think Kong dołączył Łukasz Tomaszewski, wcześniej związany z VMLY&R Poland. Łukasz Tomaszewski w On Board Think Kong objął stanowisko Account Executive. Będzie odpowiedzialny za bieżącą komunikację z klientami w zakresie planowania strategii i bieżącej...

CZYTAJ WIĘCEJ
11 kwietnia 2019

Związek Producentów Cukru wybiera agencję On Board Think Kong

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę ze Związkiem Producentów Cukru w Polsce. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii edukacyjnej. Współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.  Kampania będzie realizowana przez okres jednego roku....

CZYTAJ WIĘCEJ
8 kwietnia 2019

IAC Awards nagradza dwie kampanie On Board Think Kong

W tegorocznej edycji konkursu IAC Awards jury nagrodziło dwie kampanie, w których realizację była zaangażowana agencja On Board Think Kong. Kampania „Najpozytywniejsza praca świata” dla drukarni internetowej Chroma zdobyła tytuł „Best Social Media Campaign” w dwóch kategoriach...

CZYTAJ WIĘCEJ
4 kwietnia 2019

On Board Think Kong realizuje najnowszą akcję marki Optima

Agencja On Board Think Kong realizuje najnowszą akcję dla margaryn funkcjonalnych marki Optima. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wyzwanie Optima” i swoim zakresem uwzględnia działania public relations, social media oraz content marketing & SEO. „Wyzwanie Optima” ma na celu...

CZYTAJ WIĘCEJ
7 marca 2019

Wynajęcie mieszkania lub rezerwacja hotelu – czego oczekuje od banku młode pokolenie?

Bankowość dynamicznie się zmienia. Wynika to przede wszystkim z potrzeb konsumentów, których tempo i styl życia silnie wpływają na sposoby bankowania. Niemal połowa Polaków (47,9%) chciałaby pomocy ze strony swojego banku, decydując o zakupie na przykład mieszkania czy samochodu –...

CZYTAJ WIĘCEJ
21 lutego 2019

On Board Think Kong odpowiada za komunikację MetLife w mediach społecznościowych

MetLife – jeden ze światowych liderów wśród firm ubezpieczeniowych podejmuje współpracę z On Board Think Kong.  On Board Think Kong będzie odpowiadać za content marketing oraz komunikację MetLife w mediach społecznościowych, w tym głównie na Facebooku. Działania agencji...

CZYTAJ WIĘCEJ
21 lutego 2019

Pozafinansowe usługi banków: czego Polak szuka dziś w banku? – raport badawczy

Niemal co drugi Polak (47,9%) chciałby, aby bank pomagał mu w podejmowaniu decyzji zakupowych innych niż zakup produktów finansowych – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Grupy On Board Think Kong. Polacy oczekują od swoich banków nie tylko porad w sprawie kredytu czy konta...

CZYTAJ WIĘCEJ
8 lutego 2019

Kampanie edukacyjne w walce o zdrowie – raport badawczy z okazji Światowego Dnia Chorego (11.02.)

Prozdrowotne kampanie edukacyjne – stykamy się z nimi na co dzień, mają za zadanie skłonić do działania lub chociażby refleksji. Jak wynika z badania Grupy On Board Think Kong, tak się dzieje w blisko połowie przypadków i z tego względu warto sięgnąć po narzędzie public relations,...

CZYTAJ WIĘCEJ
6 lutego 2019

Artur Kędzierski w On Board Think Kong

Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączył Artur Kędzierski, wcześniej zarządzający działem komunikacji w UNIMOT S.A. Artur Kędzierski w On Board Think Kong będzie odpowiedzialny za prowadzenie projektów branży finansowej oraz komunikację konsumencką ze szczególnym...

CZYTAJ WIĘCEJ
4 lutego 2019

On Board Think Kong edukacyjnie na rzecz marihuany leczniczej

Grupa On Board Think Kong współpracuje z Fundacją Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie w zakresie edukacji na temat marihuany leczniczej. Wspólnie z Canadian Cannabis Clinics zorganizowali międzynarodową konferencję naukowo-szkoleniową dla lekarzy pt. „Etyczne,...

CZYTAJ WIĘCEJ
31 stycznia 2019

Czym zajmuje się agencja public relations?

Historycznie przez ostatnie 30 lat polski PR przeszedł drogę od logistycznej organizacji wydarzeń do strategicznego kształtowania i zarządzania wizerunkiem. W tym czasie rozwijała się praktyka public relations oraz sama oferta agencji PR. Oczywiście, sprzyjał temu rozwój gospodarczy...

CZYTAJ WIĘCEJ
22 stycznia 2019

Video Marketing – dlaczego to sensowna inwestycja?

To się dzieje - w 2020 roku 2/3 populacji na świecie będzie posiadało telefon komórkowy. Masz smartfon, masz wideo. Kręcimy filmiki, instastory, wysyłamy do znajomych, rozmawiamy na wideo chatach. Słowem, wszyscy tworzymy wideo content. Nie można nie dostrzec tego trendu i nie wykorzystać...

CZYTAJ WIĘCEJ
9 stycznia 2019

Małgorzata Żmijewska-Kukiełka w On Board Think Kong

Małgorzata Żmijewska-Kukiełka z początkiem tego roku dołączyła do zespołu Grupy On Board Think Kong. Wcześniej była związana z redakcją ekonomiczną Newserii w roli redaktora. Małgorzata dołączyła do agencji na stanowisko starszego konsultanta w zespole komunikacji...

CZYTAJ WIĘCEJ
4 stycznia 2019

Janusz Omyliński przeszedł z Gazeta.pl do On Board Think Kong

Janusz Omyliński z początkiem grudnia dołączył do zespołu On Board Think Kong na stanowisko Content Experience Senior Consultant. Do jego obowiązków będzie należało angażowanie i analityka konsumpcji treści. Wcześniej Omyliński pracował w naTemat.pl jako autor i wydawca strony...

CZYTAJ WIĘCEJ
12 grudnia 2018

Kampania edukacyjna musi być skuteczna

Najważniejsze, żeby kampania edukacyjna lub społeczna była skuteczna. Wpływała na rzeczywistość – zmieniała konkretne, niewłaściwie ludzkie postawy czy sposób myślenia. Taki jest jej cel. Trudno jednak określić ramy tego, co wolno, a czego nie wolno robić i mówić w kampanii, bo,...

CZYTAJ WIĘCEJ
26 października 2018

On Board Think Kong rozwija studio kreatywne

Do zespołu On Board Think Kong dołączyła Karolina Nowacka - Radłowska obejmując stanowisko Graphic Designer. Będzie odpowiedzialna m.in. za realizację projektów z obszaru user experience dla klientów agencji. Karolina Nowacka – Radłowska wzmocni kilkuosobowy dział kreacji On Board...

CZYTAJ WIĘCEJ
17 października 2018

Czas na ekokampanie!

Niedawno został opublikowany najnowszy raport Intergovernmental Panel on Climate Change nt. globalnych wyzwań klimatycznych. Niestety zmiany w środowisku naturalnym będą zdecydowanie bardziej dramatyczne niż przewidywano, a przestrzeń czasowa, w której nastąpią szacowana jest już za...

CZYTAJ WIĘCEJ
9 października 2018

Co ma GOZ do CSR?

Temat gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) nabiera znaczenia. Świadczy o tym chociażby fakt, że pojawia się coraz więcej wydarzeń ściśle jemu poświęconych oraz to, że dyskutuje się o tym na najważniejszych wydarzeniach krajowych takich jak: Forum Ekonomiczne w Krynicy czy EFNI....

CZYTAJ WIĘCEJ
17 września 2018

Content marketing & SEO. Szansa czy zagrożenie dla Public Relations?

Wzrost znaczenia search-u Google Obecnie 24 miliony internautów korzysta regularnie z wyszukiwarki Google, a dodatkowe 18 milionów z wyszukiwarki youtube. Tym samym stały się one jednym z najważniejszych kanałów informacyjnych i trudno ignorować ich zasięgi planując działania...

CZYTAJ WIĘCEJ
10 lipca 2018

Marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania w Mundialu 2018

Biedronka i LOTOS to zdaniem Polaków marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej. Jak pokazało badanie zrealizowane przez SW Research dla On Board Think Kong - marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania to Biedronka oraz...

CZYTAJ WIĘCEJ
12 czerwca 2018

ECCO World Cup: Portugalia mistrzem mediów społecznościowych dzięki Ronaldo

Międzynarodowa sieć agencji PR ECCO analizuje kanały społecznościowe piłkarzy ze wszystkich 32 krajów uczestniczących w Mistrzostwach Świata. Polska na 14 miejscu w rankingu Narodów, Robert Lewandowski na 20 miejscu wśród indywidualnych graczy. Prawie 90% wszystkich piłkarzy jest...

CZYTAJ WIĘCEJ
6 czerwca 2018

SEO na dobre wkroczyło w świat relacji inwestorskich! Wywiad z Piotrem Biernackim, Wiceprezesem Zarządu SEG

Dlaczego Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych w tegorocznej edycji „Złotej Strony Emitenta” postanowiło rozszerzyć zakres konkursu o kategorię SEO? Od początku, czyli od jedenastu edycji, konkurs Złota Strona Emitenta ewoluował i staraliśmy się dostosowywać go do aktualnych...

CZYTAJ WIĘCEJ
29 maja 2018

Pierwsza polska agencja w Content Marketing Association

On Board Think Kong dołączyła, jako pierwsza agencja z Polski,  do grona wiodących europejskich agencji content marketingowych zrzeszonych w CMA (Content Marketing Association). Brytyjska organizacja od 1993 r. wspiera rozwój branży content marketingowej na świecie. Content Marketing...

CZYTAJ WIĘCEJ
25 maja 2018

„Sharing Beauty with All”, czyli o CSR w Grupie L’Oréal

Pracując dla L’Oréal Polska już od 2015 komunikujemy na temat działań firmy w wielu obszarach. Jednym z nich jest zrównoważony rozwój. Grupa L’Oréal jest doskonałym przykładem firmy, gdzie strategia prowadzenia biznesu utożsamia się ze strategią odpowiedzialnego biznesu....

CZYTAJ WIĘCEJ
21 maja 2018

On Board Think Kong wręczy nagrodę specjalną SEO w konkursie Złota Strona Emitenta

Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong Wielkimi krokami zbliża się finał kolejnej,...

CZYTAJ WIĘCEJ
18 maja 2018

Kontrowersje w healthcare PR

Ochrona zdrowia to bardzo skomplikowany obszar do komunikacji. Zdrowie dotyczy nas wszystkich, stąd jesteśmy bardzo czuli na tym punkcie. A jeśli chodzi o zdrowie naszych najbliższych lub dzieci wówczas emocje sięgają zenitu. Rozsądek i otwartość na argumenty przegrywają ze stresem i...

CZYTAJ WIĘCEJ
13 marca 2018

Firmowe fanpages niechciane przez połowę internautów

50 proc. polskich użytkowników internetu przyznaje, że nie żałowałoby, gdyby firmy zniknęły z Facebooka – wynika z badania Grupy On Board Think Kong. Jednocześnie aż 38 proc. uważa, że atrakcyjność Facebooka bez stron firmowych zmniejszyłaby się. Facebook otworzył przed...

CZYTAJ WIĘCEJ
6 marca 2018

Marketing organiczny

Marketing organiczny – co ma wspólnego z public relations Po pierwsze, choć nie dla wszystkich jest to oczywiste, warto powiedzieć, że public relations należy do marketingu. Kwestią otwartą jest raczej co łączy marketing organiczny i PR i czy to bliscy. Naszym zdaniem marketing...

CZYTAJ WIĘCEJ
22 lutego 2018

Grupa On Board Think Kong wzmacnia dział kreacji

Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji.  Agnieszka zdobywała doświadczenie graficzne, projektując dla takich marek jak Rock Radio, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje, Titanic The...

CZYTAJ WIĘCEJ
15 lutego 2018

Grupa On Board Think Kong partnerem książki „Duże sprawy w małych głowach”

Grupa On Board Think Kong została partnerem najnowszego wydania książki „Duże sprawy w małych głowach”, która ukazała się pod patronatem honorowym Rzecznika Praw Dziecka, Marka Michalaka. To pierwsza taka książka w Polsce – napisana dla dzieci i dorosłych, zawierająca historie...

CZYTAJ WIĘCEJ
12 lutego 2018

Digital Natives mówią: sprawdzam!

Prawie 80% Polaków przed wysłaniem CV aktywnie sprawdza informacje o pracodawcy. Społeczną aktywność firmy, jej sposób działania oraz reputację w branży najczęściej weryfikują młodzi ludzie, do 24 roku życia. Nie milkną dyskusje i komentarze na temat pokolenia Y, a już na rynku...

CZYTAJ WIĘCEJ
12 lutego 2018

Młode pokolenie zmienia rynek pracy i komunikację firm

Nie milkną dyskusje i komentarze na temat pokolenia Y, a już na rynku pracy pojawia się następna generacja pracowników. Mimo, że dopiero na początku swojej drogi zawodowej, generacja Z, już w znaczący sposób wpływa na pracodawców i rynek pracy. (R)ewolucja trwa Kilkanaście lat...

CZYTAJ WIĘCEJ
12 lutego 2018

Employer branding, czyli jak stworzyć silną markę pracodawcy

Wzrost wskaźników biznesowych, umacnianie przewagi konkurencyjnej, budowa lojalności i zaufania wśród pracowników, partnerów biznesowych oraz  klientów  to cele, które stawia przed sobą niejedna polska firma niezależnie od branży, w której działa. Ich realizacja uzależniona jest od...

CZYTAJ WIĘCEJ
31 stycznia 2018

Grupa On Board Think Kong wzmacnia zespół SEO i Content Marketingu

Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączył Robert Głowacki. Na stanowisku Menagera ds. SEO będzie odpowiedzialny za opracowywanie kompleksowych strategii działań SEO dla klientów agencji zarówno w zakresie optymalizacji technicznej, jak i działań content marketingowych. Robert od...

CZYTAJ WIĘCEJ
26 stycznia 2018

Oliwia Sułek w Grupie OnBoard

Do zespołu On Board - ECCO Network na stanowisko PR Consultant dołączyła Oliwia Sułek. Będzie odpowiadać za m.in. PR korporacyjny i wewnętrzny klientów agencji. Oliwia doświadczenie w public relations zdobywała realizując strategie komunikacyjne w Polskich Liniach Lotniczych LOT,...

CZYTAJ WIĘCEJ
18 stycznia 2018

Najpozytywniejsza praca świata – wystartowała międzynarodowa kampania realizowana przez Grupę On Board Think Kong

Grupa On Board Think Kong rozpoczęła działania promocyjne globalnej kampanii „Najpozytywniejsza praca świata”, w której odpowiada za kompleksową obsługę projektu. Celem międzynarodowych działań realizowanych dla drukarni internetowej Chroma, jest znalezienie osoby, która wcieli...

CZYTAJ WIĘCEJ
19 grudnia 2017

Fałszywe treści realnym zagrożeniem dla biznesu, czyli jak radzić sobie z fake news?

Informacje na temat wycofania się firmy z polskiego rynku, testowania produktów na zwierzętach czy zasad obsługi klienta – tego rodzaju news’y wygenerowane przez hejterów mogą o każdej porze dnia i nocy wywołać spektakularny kryzys i skutecznie popsuć reputację firmy. Jak zatem...

CZYTAJ WIĘCEJ
5 października 2017

Visual storytelling w PR i umiejętność opowiadania obrazem

Wywiad z Mikołajem Podlaskiem, graphic designerem w Grupie On Board Think Kong. Rozmawiamy o visual storytellingu w PR i umiejętności opowiadania obrazem. – Branża PR cyklicznie odświeża swój wizerunek, oferty i narzędzia którymi się posługuje. Czy visual storytelling...

CZYTAJ WIĘCEJ
5 września 2017

Polscy CEO w social media. Czy korzystają z nowoczesnych kanałów komunikacji?

Szybsze dotarcie do inwestorów, pozytywny wpływ na notowania i kondycję finansową firmy, czy wreszcie szansa na znalezienie kandydatów „szytych na miarę”. To tylko niektóre z korzyści, jakie niesie za sobą korzystanie z social mediów przez prezesów firm. Czy większość z nich...

CZYTAJ WIĘCEJ
14 lipca 2017

Do zespołów Grupy On Board Think Kong dołączyła Maria Uszyńska i Wojciech Chorąży

Grupa On Board Think Kong powiększa grono konsultantów. Do zespołu dołączyła Maria Uszyńska i Wojciech Chorąży. Na początku czerwca do zespołu Corporate Communication On Board PR dołączyła Maria Uszyńska, obejmując stanowisko Junior Consultanta. Odpowiada za realizację działań...

CZYTAJ WIĘCEJ
8 czerwca 2017

Kampania edukacyjna „Poznaj się na tłuszczach” ze złotą nagrodą w konkursie Power of Content Marketing Awards 2017

Kampania edukacyjna „Poznaj się na tłuszczach”, realizowana przez Grupę On Board Think Kong dla ZT „Kruszwica”, zdobyła złotą nagrodę w konkursie Power of Content Marketing Awards – Szpalty Roku 2017 w kategorii „Content Marketing – FMCG”. Nagroda przyznana została za...

CZYTAJ WIĘCEJ
25 maja 2017

Stena Recycling nawiązuje współpracę z Grupą On Board Think Kong

Grupa On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z firmą Stena Recycling – liderem rozwiązań gospodarowania odpadami na rynku polskim i skandynawskim. Zadaniem Agencji On Board oraz Think Kong będzie organizacja oraz komunikacja Stena Circular Economy Award – pierwszego w Polsce...

CZYTAJ WIĘCEJ
17 maja 2017

Projekty Grupy On Board Think Kong z dwiema nominacjami w konkursie Power of Content Marketing Awards 2017

Dwa projekty Grupy On Board Think Kong otrzymały nominacje w tegorocznym konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2017 organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Nominacje przyznane zostały projektowi „Coca-Cola Journey” realizowanemu dla Coca-Cola Poland...

CZYTAJ WIĘCEJ
15 maja 2017

Maciej Jacewicz dla Nowego Marketingu

Maciej Jacewicz, SEO Specialist, Grupa On Board Think Kong Wypowiedź do „Nowego Marketingu”, do cyklu „Kariera w marketingu” - Jak zostałeś specjalistą ds. SEO/SEM? Jak wyglądają szczeble kariery na tym stanowisku? Specjalistą SEO/SEM zostałem trochę z przypadku – kolega...

CZYTAJ WIĘCEJ
15 maja 2017

Komentarz teamu On Board Ecco Network startującego w kategorii PR w konkursie Young Creatives

Tegoroczna edycja Young Creatives postawiła przed nami poprzeczkę dość wysoko. Jury razem z partnerem kategorii PR, Fundacją Zaczytani.org, podeszło do konkursu nieszablonowo. Zadanie - opracowanie strategii działania, której celem miało być dotarcie do firm-mecenasów i zachęcenie ich...

CZYTAJ WIĘCEJ
21 marca 2017

60% użytkowników Internetu w Polsce ufa treściom zawartym w artykułach sponsorowanych

Większość użytkowników Internetu ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach sponsorowanych – wynika z badania zrealizowanego przez Grupę On Board Think Kong. Zaledwie 1 na 5 czytelników wskazuje, iż fakt, że artykuł powstał we współpracy z jakąś firmą czy marką...

CZYTAJ WIĘCEJ
2 marca 2017

33% pracowników chętnie zamieści w swoich kanałach social media treści firmowe, jeśli będą interesujące

33% pracowników chętnie zamieści w swoich kanałach social media treści firmowe, jeśli będą interesujące – wynika z badania Grupy On Board Think Kong. Uczestnicy badania zostali poproszeni o wskazanie maksymalnie trzech czynników, które skłoniłyby ich do publikacji informacji...

CZYTAJ WIĘCEJ
23 lutego 2017

#PodzielSieDoswiadczeniem Katarzyna Rek

Katarzyna Rek Head of Corporate Communication Department, Internal Communication Practice Leader w Grupie On Board Think Kong Gdybym miała wskazać trzy najważniejsze umiejętności, które warto posiadać, rozpoczynając swoją przygodę w branży PR to niewątpliwie...

CZYTAJ WIĘCEJ
15 lutego 2017

Think Kong prowadzi działania SEO dla marki Zortrax w USA

Zortrax, jeden ze światowych liderów druku 3D, powierza realizację działań SEO na rynku USA oraz prowadzenie profilu na Twitterze agencji Think Kong należącej do Grupy On Board Think Kong. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę SEO marki Zortrax na rynku amerykańskim, kreację...

CZYTAJ WIĘCEJ
8 lutego 2017

Kruszwica S.A. z Grupą On Board Think Kong

Zakłady Tłuszczowe "Kruszwica" S.A. – część grupy Bunge, światowego lidera w przetwórstwie nasion oleistych, zrealizuje w 2017 r. kampanię edukacyjną „Poznaj się na tłuszczach” we współpracy z Grupą On Board Think Kong.   Współpraca będzie dotyczyła realizacji kampanii...

CZYTAJ WIĘCEJ
2 lutego 2017

Dorota Ciszek w jury konkursu Young Creatives

Dorota Ciszek z Grupy On Board Think Kong została jurorem tegorocznej edycji konkursu Young Creatives w kategorii Public Relations. Cieszę się, że znalazłam się w jury konkursu będącego jednocześnie lokalną eliminacją do międzynarodowych finałów Young Lions Competition w Cannes oraz...

CZYTAJ WIĘCEJ
1 lutego 2017

Coca-Cola Journey przez kolejny rok z agencją Think Kong

Coca-Cola Poland Services, lider rynku napojów bezalkoholowych w Polsce, przedłuża współpracę z agencją social & content marketing Think Kong dotyczącą prowadzenia polskiej edycji serwisu Coca-Cola Journey. Agencja Think Kong, będąca częścią Grupy On Board Think Kong, była...

CZYTAJ WIĘCEJ
25 stycznia 2017

Think Kong powiększa grono konsultantów SEO

W styczniu do zespołu Think Kong dołączył Maciej Jacewicz, obejmując stanowisko SEO Specialist. Wzmocnił zespół SEO & Content Marketingu Grupy On Board Think Kong kierowany przez Andrzeja Zasowskiego. Do obowiązków Macieja Jacewicza należało będzie wsparcie projektów dla...

CZYTAJ WIĘCEJ
24 stycznia 2017

Grupa KRUK przedłuża współpracę z Grupą On Board Think Kong  

Lider rynku zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej – Grupa KRUK będzie kontynuować współpracę z Grupą On Board Think Kong w działaniach komunikacyjnych na rynku polskim. Do zakresu współpracy należy doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji z klientami, partnerami...

CZYTAJ WIĘCEJ
19 stycznia 2017

Niska wiedza Polaków o żywności funkcjonalnej

Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Grupy On Board Think Kong aż 75% Polaków nie zna pojęcia żywności funkcjonalnej[1]. Wspomniana kategoria żywności to bardzo szybko rozwijający się segment rynku, dlatego coraz ważniejsza staje się percepcja społeczeństwa dotycząca tego...

CZYTAJ WIĘCEJ
18 stycznia 2017

Hoya Lens Poland wybiera agencję social media Think Kong

Agencja Think Kong, należąca do Grupy On Board Think Kong, odpowiada za obsługę social media Hoya Lens Poland  – wiodącego producenta i dystrybutora soczewek okularowych oraz innych produktów optycznych. Na mocy zawartej umowy Agencja będzie odpowiedzialna za strategię i realizację...

CZYTAJ WIĘCEJ
11 stycznia 2017

Grupa On Board Think Kong wzmacnia kompetencje w obszarze Content Marketingu

W styczniu br. do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączył Przemysław Matyjaszczyk, obejmując stanowisko Strategy Managera. Przemysław Matyjaszczyk odpowiedzialny będzie za rozwój oferty Grupy oraz wsparcie projektów dla dotychczasowych klientów On Board Think Kong. Działania...

CZYTAJ WIĘCEJ
14 grudnia 2016

Agencja Think Kong z nagrodą Best in Social Media & Content Marketing

Agencja Think Kong, należąca do Grupy On Board Think Kong, zdobyła nagrodę w konkursie "Eastern European Business Elite Awards 2016” w kategorii Best in Social Media & Content Marketing. Nagrody przyznawane w konkursie „Eastern Europe Business Elite Awards 2016”, organizowanym...

CZYTAJ WIĘCEJ
12 grudnia 2016

Wywiad z Norbertem Ofmańskim dla publicrelations

Jesteśmy świeżo po gali finałowej konkursu Złote Spinacze. Jak Pan skomentuje poziom tegorocznych zgłoszeń oraz organizację samego konkursu? Konkurs Złote Spinacze od wielu lat wpisuje się w kalendarz najważniejszych wydarzeń branży PR w Polsce. Wszystkie zgłoszenia prezentują...

CZYTAJ WIĘCEJ
7 grudnia 2016

Błędy językowe najbardziej irytujące w komunikacji firm na Facebooku

Ponad 40% internautów drażni nieporadność językowa postów publikowanych na Facebooku – wynika z badania "Co najbardziej denerwuje użytkowników FB w komunikacji firm" przygotowanego przez Grupę On Board Think Kong. Marketerzy, którzy uważają, że stosunek do treści na Facebooku...

CZYTAJ WIĘCEJ
2 grudnia 2016

Podsumowanie roku 2016 w kategorii social media w Nowym Marketingu

Najważniejszy sukces 2016. Globalnie: współpraca Casy’ego Neistata z CNN. Bardzo znany vloger zostaje ‘kupiony’ przez telewizyjnego giganta, który pokazuje, jak się z Internetem łączyć, a nie konkurować. Ważnym aspektem tej transakcji jest intencja wykorzystania User Generated...

CZYTAJ WIĘCEJ
24 listopada 2016

Make Poland Great again… in America?

Materiał dla odważnych, tych którzy rzucają się z motyką na słońce. Polska wódka, polskie pierogi, polska kiełbasa czy… Marcin Gortat, patrząc ze stereotypowego punktu widzenia to symbole najbardziej kojarzone z Polską w USA. Czy możemy się uwolnić od tego kulinarno-sportowego...

CZYTAJ WIĘCEJ
23 listopada 2016

Dzieci „w sieci”?!

Ponad połowa z nas zetknęła się z hejtem w Internecie i prawie tyle samo uważa, ze fala nienawiści może skrzywdzić lub ośmieszyć inne osoby[1]. Film wrzucony na YouTube czy zdjęcie opublikowane na Instagramie – z pozoru niewinne zachowania mogą nieść za sobą poważne konsekwencje....

CZYTAJ WIĘCEJ
10 listopada 2016

Blogi firmowe – czego nauczyliśmy się przez ostatnie 10 lat?

Wywiad z Dominkiem Allmann ze szwajcarskiego biura ECCO Network. Wywiad przeprowadzony podczas spotkania ECCO Network, które po raz pierwszy odbyło się w Warszawie na zaproszenie Grupy On Board Think Kong. W spotkaniu uczestniczyło ponad 30 przedstawicieli z 15 krajów w tym Australii i USA....

CZYTAJ WIĘCEJ
21 października 2016

Digital Public Affairs (DPA) – lobbing w erze cyfrowej

Nie tylko politycy, czy wielkie partie polityczne, ale coraz więcej firm i przedstawicieli biznesu decyduje się na obecność w social media, chcąc wejść w dialog z grupami decydentów i przedstawić im swój punkt widzenia. O tym, jakie są narzędzia efektywnej komunikacji digital public...

CZYTAJ WIĘCEJ
12 października 2016

Wsparcie administracji ważne dla rozwoju firm rodzinnych  

Według pracujących Polaków, jednym z najważniejszych czynników determinujących rozwój przedsiębiorstw rodzinnych jest wsparcie udzielane przez administrację publiczną. Aby móc się  o nie ubiegać, firmy te powinny zadbać o stałą komunikację i zbudowanie dobrych relacji z...

CZYTAJ WIĘCEJ
28 września 2016

Grupa On Board Think Kong z największym IPO w 2016 r.

Celon Pharma S.A., polska zintegrowana firma farmaceutyczna powierzyła obsługę komunikacji procesu IPO Grupie On Board Think Kong. Współpraca dotyczy opracowania i realizacji strategii komunikacji całego procesu oferty publicznej spółki. Domem maklerskim oferującym akcje w procesie IPO...

CZYTAJ WIĘCEJ
13 września 2016

Millenilasi chętnie zatrudnią się w firmie rodzinnej 

Aż 37 proc. pracujących Polaków wieku 25-34 lata chętniej zatrudniłoby się w przedsiębiorstwie rodzinnym niż w innej firmie. Co ciekawe, aż 65 proc. respondentów z tej samej grupy wiekowej uważa, że firmy rodzinne nie podkreślają wystarczająco swojej rodzinności w publikowanych...

CZYTAJ WIĘCEJ
4 sierpnia 2016

Wzmacniamy zespół SEO i content marketingu!

Do naszego zespołu dołącza Andrzej Zasowski. Na stanowisku SEO & Content Marketing Team Managera będzie odpowiedzialny za rozwój oferty SEO w Grupie On Board Think Kong. Wzmocnienie zespołu SEO to naturalny kierunek. Lepiej będziemy mogli uzupełnić działania content marketingowe,...

CZYTAJ WIĘCEJ
13 maja 2016

BioForum Central Europe 2016

Zespół Healthcare Communications wspierał swoich klientów na BioForum Central Europe 2016 - największym wydarzeniu dla branży Life Science w Europie. Pomagaliśmy w efektywnej komunikacji B2B oraz działaniach employer brandingowych, a naszym Klientom kibicowaliśmy w trakcie paneli w...

CZYTAJ WIĘCEJ
9 maja 2016

Rośnie rola konsultantów PR na świecie

Ponad połowa dziennikarzy uważa, że w przeciągu ostatnich 5 lat rola konsultantów PR wzrosła. Co więcej, ponad 55% z ankietowanych podkreśla, że we współpracy z przedstawicielami agencji oraz rzecznikami prasowymi najbardziej ceni sobie kontakt bezpośredni. Co to oznacza dla branży...

CZYTAJ WIĘCEJ
26 kwietnia 2016

Atrakcyjność produktów dziecięcych wygrywa z troską o środowisko czy przestrzeganiem praw człowieka przez ich producentów

Tylko niespełna połowa rodziców sugeruje się odpowiedzialnością społeczną producenta przy zakupie artykułów dziecięcych. Walory edukacyjne produktów wygrywają z troską o środowisko, przestrzeganiem praw człowieka i przyszłością naszej planety. Jak wynika z badania Grupy On...

CZYTAJ WIĘCEJ
19 kwietnia 2016

Baxter Polska wybiera On Board PR ECCO Network

Międzynarodowa Firma medyczna Baxter, obecna na rynku polskim od ponad 20 lat, zleca koordynację działań Public Relations agencji On Board ECCO Network. Praca agencji dotyczy działań PR prowadzonych w dwóch obszarach terapeutycznych: immunologia i hemofilia. Konsultanci On Board Public...

CZYTAJ WIĘCEJ
18 kwietnia 2016

Czy nowe technologie wychowują dzieci Millenialsów?

Wśród współczesnych rodziców znajduje się coraz więcej „heavy userów” nowych technologii. Aż 76% tzw. Rodziców New Tech korzysta z serwisów społecznościowych, na których mogą swobodnie wymieniać się poglądami i informacjami parentingowymi. Zaś 57% z nich korzysta z aplikacji...

CZYTAJ WIĘCEJ
12 kwietnia 2016

Grupa KRUK wybiera On Board PR Ecco Network

Agencja On Board PR Ecco Network zajmie się doradztwem strategicznym  w obszarze komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi lidera rynku zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej - Grupy KRUK. Agencja będzie odpowiadała za doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji z...

CZYTAJ WIĘCEJ
7 grudnia 2015

Wywiad z Mikołajem Podlaskiem – o visual storytellingu w PR

Wywiad z Mikołajem Podlaskiem, graphic designerem. Rozmawiamy o visual storytellingu w PR i umiejętności opowiadania obrazem. – Branża PR cyklicznie odświeża swój wizerunek, oferty i narzędzia którymi się posługuje. Czy visual storytelling to kolejny istotny trend w...

CZYTAJ WIĘCEJ
26 października 2015

Mikołaj Podlasek w Grupie On Board Think Kong

Grupa On Board Think Kong zatrudniła Mikołaja Podlaska na stanowisko grafika, wzmacniając tym samym ofertę w obszarze visual PR. Do Grupy On Board Think Kong dołączył Mikołaj Podlasek, który objął stanowisko graphic designera i zasilił zespół grafików kierowanych przez Artura...

CZYTAJ WIĘCEJ