On Board Think Kong odpowiada za komunikację marki Brother na kilkunastu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej

On Board Think Kong odpowiada za komunikację marki Brother na kilkunastu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z firmą Brother – światowym dostawcą i producentem drukarek, rozwiązań dla biznesu i domu, w tym urządzeń elektronicznych oraz maszyn do szycia. Do działań agencji należeć będzie zarządzanie kanałami social media marki na kilkunastu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej.

On Board Think Kong odpowiadać będzie za prowadzenie komunikacji firmy Brother m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, Chorwacji i Serbii. Zadaniem agencji będzie opracowanie strategii komunikacyjnej, przygotowywanie treści i wsparcie w działaniach reklamowych w mediach społecznościowych. Projekt rozpoczął audyt obecnych aktywności marki w social mediach. Współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję konkursu.

Za działania agencji odpowiedzialny będzie zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w zakresie mediów społecznościowych. Koordynatorem działań ze strony firmy Brother będzie Łukasz Kruszewski, CEE Senior Product Marketing Coordinator.

Brother

Brother to światowy dostawca i producent rozwiązań dla biznesu i domu. Obecny od ponad 60 lat na rynku europejskim, w Polsce – od 2005 r. Obecnie linia produktów firmy Brother obejmuje nie tylko maszyny do szycia dla domu i przemysłu, ale również maszyny przemysłowe oraz sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy, drukarki etykiet i skanery wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi i akcesoriami Brother.