„Finanse po godzinach” wśród finalistów Power of Content Marketing Award 2018

„Finanse po godzinach” wśród finalistów Power of Content Marketing Award 2018

Kampania „Finanse po godzinach” NN Investment Partners realizowana we współpracy z On Board Think Kong znalazła się wśród finalistów konkursu Power of Content Marketing Award 2018. Sukcesem projektu był 25 procentowy wzrost rejestrów funduszy inwestycyjnych zakładanych przez osoby trafiające na stronę firmy z organicznych wyników wyszukiwania.

Jury konkursu wyróżniło projekt w kategorii „Finanse i ubezpieczenia”. Całoroczne działania, których osią był firmowy blog edukacyjny i SEO pomogły NN Investment Partners dotrzeć do młodych osób zainteresowanych inwestycjami oraz zwiększyły widoczność firmy w wynikach wyszukiwania Google. Mierzalnym rezultatem akcji był 25 – procentowy wzrost liczby rejestrów funduszy inwestycyjnych zakładanych przez osoby trafiających na stronę firmy z organicznych wyników wyszukiwania.

W kwietniu kampania została wyróżniona przez amerykańską organizację Web Marketing Association nagrodą IAC Award 2018. Za koordynację zwycięskiej kampanii po stronie NN Investments Partners odpowiadali Tomasz Smal i Tomasz Pietrzak z zespołu marketingowego kierowanego przez Magdalenę Markowską. Ze strony On Board Think Kong za realizację działań SEO odpowiedzialni byli Andrzej Zasowski i Maciej Jacewicz ta Serhii Demydenko.

Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.