Kampania „Finanse po godzinach” NN Investment Partners realizowana we współpracy z On Board Think Kong znalazła się wśród finalistów konkursu Power of Content Marketing Award 2018. Sukcesem projektu był 25 procentowy wzrost rejestrów funduszy inwestycyjnych zakładanych przez osoby trafiające na stronę firmy z organicznych wyników wyszukiwania.
Jury konkursu wyróżniło projekt w kategorii „Finanse i ubezpieczenia”. Całoroczne działania, których osią był firmowy blog edukacyjny i SEO pomogły NN Investment Partners dotrzeć do młodych osób zainteresowanych inwestycjami oraz zwiększyły widoczność firmy w wynikach wyszukiwania Google. Mierzalnym rezultatem akcji był 25 – procentowy wzrost liczby rejestrów funduszy inwestycyjnych zakładanych przez osoby trafiających na stronę firmy z organicznych wyników wyszukiwania.
W kwietniu kampania została wyróżniona przez amerykańską organizację Web Marketing Association nagrodą IAC Award 2018. Za koordynację zwycięskiej kampanii po stronie NN Investments Partners odpowiadali Tomasz Smal i Tomasz Pietrzak z zespołu marketingowego kierowanego przez Magdalenę Markowską. Ze strony On Board Think Kong za realizację działań SEO odpowiedzialni byli Andrzej Zasowski i Maciej Jacewicz ta Serhii Demydenko.
Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.